maanantai 5. marraskuuta 2012

The gym







Jee, nyt se on valmis, meidän gymi.
Joskus vuonna nakki olen haaveillut että sitten kun olen iso ja minulla on oma koti niin minulla on oma "sali". Aika hurjaa oli tajuta toteuttaneensa tuon silloin niin kaukaiselta ja utopiselta tuntuneen haaveen. Ok, moni voi nyt tulla toteamaan ettei tuo mikään sali ole kun ei ole irtopainoja vinoa pinoa.. mutta tämä gymi palvelee niitä tarpeita joita meillä on.

Yhteen huoneeseen on siis koottuna yhtä sun toista uutta ja vanhaa. Tunturin kuntopyörä on jo 14-vuotias ja silti pelittää kuin uusi, step-lauta ja nyrkkeilysäkki ovat taas juuri hankittuja. Kahvakuula, parit setit käsipainoja, tasapainolauta, vatsalihaspyörä, jumppapallo, hyppynaru, kuminauha ja jumppamatto on haalittu jossain noiden vuosien välissä kasaan. Näillä mennään eikä yhtään meinata.

Omalla salilla olen jo jumppaillut muutamia kertoja viikoittain. Nyt pitäisi vähän pinnistää ja panostaa sen verran että puuhailisin jonkilaiset saliohjelmat itselleni niin että tuo reenailu olisi monipuolisempaa, tavoitteelisempaa ja oikeasti hyödyllistä ajankäyttöä.

Saa nähdä miten käy.


2 kommenttia:

  1. Tollainen nyrkkeilysäkki kyllä kiinnostaisi! :) Hiukan erilaista treeniä tulis siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hankittiin säkki juuri tuomaan vaihtelua ja pitäisi sillä saada hyvää reeniä näytön ääressä paljon kyhjöttäville hartioille ;-)

      Poista

Hei, anna äänesi kuulua ja jätä kommentti!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.