torstai 20. lokakuuta 2011

Vuohenjuustolla väsymystä vastaan

Olen kesäihminen. Aurinko, lämpö ja valoisat yöt ovat juttuni. Syksyn saapuessa väsyn. Vaikka nyt minulla ei oikeasti ole meneillään mitään isompia projekteja olen aivan lopussa. Stressaan niiden pienten asioiden hoitamisesta. Syömisestä saan fyysistä energiaa lisäävän vaikutuksen lisäksi myös hetkellisiä henkisiä helpotuksia. Suklaata olen napostellut huimia määriä siihen verrattuna että pidän irtokarkeista enemmän. Toinen tämän hetken herkkuni on vuohenjuusto.

Rosson vuohenjuustopasta. Rosso on viimeaikoina yllättänyt, positiivisesti. Ruokaa ei ole tarvinnut odottaa yli tuntia. Ei oikeastaan ole tarvinnut odottaa ollenkaan ja palvelu on muutenkin parantunut.  Go Rosso.

Ruby & Fellasin vuohenjuutosalaatti. Tämän jälkeen olin aivan täynnä. Tuhti annos kahden juustokiekon ansiosta.

Jälleen Rossossa, tosin Haminassa. Alkupala-annoksena paahdettua vuohenjuustoa ja paholaisen hilloa. Nam.

Kotikeittiömme versio vuohenjuustosalaatista.

Mikä maistuu teille syksyn pimenevinä iltoina? Suklaa vai suolainen sapuska?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, anna äänesi kuulua ja jätä kommentti!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.