tiistai 18. lokakuuta 2011

Femme fatale?

Viime viikon Menaisissa oli testi jonka tekemällä pystyy määrittämään mitkä uutuustuoksut sopivat juuri minulle tai sinulle...tai ihan kenelle vaan. Kysymyset eivät olleet kummoisia ja selvät linjanvedot oli nähtävissä a-,b-,c- ja d-vaihtoehdoissa. Oikaisin parin kysymyksen jälkeen tuloksiin. Koska olin juuri nuuhkinut kemikaaliosastolla uusia tuoksuja löysin vastauksen testiin käänteisesti. Koska pidin  Lancômen Tresor Midnight Rose tuoksusta olen Femme fatale.

Joo, ehdottomasti. Saan miesten polvet klonksumaan nahkahameessani. Olen uskalias ja seksikäs. Minulla on vahva oma tyyli ja osaan nauraa itselleni. Höpö, höpö sanon vaan. Mutta kun keräsin kasaan kaapista löytyvät hajuveteni oli sanomattakin selvää että pidän voimakkaista, makeista, mausteisista tuoksuista. Palasin lukemaan testin tulosta. Sen mukaan maustehyllyltäni löytyy muutakin kuin suolaa ja pippuria, sekä reseptikirjani ovat pullollaan itämaisia reseptejä. Oikeaan osuttiin ainakin näissä kohdissa, joten hyväksyn tuloksen olen femme fatale. Hih.

Calvin Kleinin Euphoria, Estée Lauderin Pleasures delight, Escadan Magnetism ja Thierry Muglerin Womanity ovat tämän hetkiset tuoksuni.



Femme fatale -kiertueellaan juuri Suomessa vierailleen Britneyn kunniaksi tähän lopuksi sopii käydä youtubesta katsomassa ja kuuntelemassa herätysäänenänikin tunnettu kappale Gasoline.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, anna äänesi kuulua ja jätä kommentti!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.